SELENA GOMEZ


SELENA GOMEZ

lovekoorosh06@yahoo.com


بیوگرافی سلنا

 

شات های جدید سلنا:
Selenanin taza shotdari
 
   
     
 
واقعا زیبا هستن حتم به ادامه مطلب برید که عکس های بیشتر تو ادامه مطلبه!
dordan gozaldilar.hatman matlabin idamasina gedin ki akslarin chokhi orda
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

erfankh
ساعت15:01---14 تير 1391
ببین کوروش جان خدایی باید قبول کنی که توی موسیقی اضافیه.
من خودم جز خواننده های جوان ایران هستم که از 13 سالگی به ضبط اهنگ های رپ شروع مشغول شدم.
ولی چرا من جهانی نشدم نشدم؟
و چرا منو فقط تو ایران میشناسن؟ها
الان بهت میگم بچه
چون من توی اهنگام به موضوعات اجتماعی اشاره میکنم و مثل این خانم کوچولو اهنگ های چرت و پرت نمیخونم که 90 درصد اهنگام عاشقانه باشه و اینو بدون اینده از ان ما رپر هاست.هه تو با افتخار میگی که اون دوست دختر اون بچه گوزو یعنی جاستین بیبره و تو هیچ میدونستی جاستین بیبر یک بار به سبک رپ بی احترامی کرده؟
و فیفتی سنت در جواب او گفته اگه دوباره این کارش تکرار بشه توسط رپر ها بدجوری دیس میشه.حال کردی با این نفهم بازی که اون که خر در اورد رپر ها اون بچه دماغو رو به بزرگی خودشون بخشیدن.
چرا؟
کی گفته اهنگ فقط باید عاشقانه باشه و البته اگه تو هم میخوای جوابمو بدی بیا تو وبلاگم جواب بده ولی فکر نکنم جرئتشو داشته باشی بچه.


4فرشته
ساعت20:51---22 فروردين 1391
بیا تو نظر سنجی شرکن کن.بهترین خواننده خارجی جهان کیست؟بیا توو کنار وبلاک نظر بده.زود باش


محمدي
ساعت18:24---8 فروردين 1391
سلا كوروش وبلاگت را برگردوندي مثل روز اول ش شده راستي لينك من را پاك كن وبه جاش وبلاگ جديد من را با نام دانلود دنياي فيلم بنويس وبلاگ جديدمsoftmodern.loxblog.com من تو را لينك كردم زودلينكم كن

مریم
ساعت15:44---18 بهمن 1390
سلام... آهنگ آرزو از مجید خراطها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: koorosh | تاريخ: دو شنبه 20 اسفند 1390برچسب:بیوگرافی ,شات های سلنا, | موضوع: <-PostCategory-> |